Massor att göra

2010-04-17 @ 13:38:52<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Ja i torsdags var det inte så mycket jag var tvungen å göra, men en hel del gjorde vi i alla fall. =) Vi åkte och pantade alla våra burkar (äntligen!) Vi fick 193:- för bara våra burkar och flaskor. Det är inte illa pinkat. Fattar ni att det var trångt på balkongen där de låg eller? :D Så köpte vi nya skor till hela familjen. Det var ett måste. Jag hade inga sulor kvar i mina skor, inte hade stefan det heller så han lånade ett par skor av en kompis. Hugo hade ett par för små skor och ett par förstora skor. *suck* Så nu fick hela familjen nya dojjs och vi är jättenöjda! :D


(Jag fick inte ta kort på Stefans skor, han ville inte att de skulle exponeras på internet...)



Hugo är grym, Han kan borsta tänderna OCH suga på nappen samtidigt :D

Igår hade jag en sån dag då jag VERKLIGEN hade mycket att göra! Först var vi på öppna förskolan, sedan lekte vi med Camilla, Nova och Lex på lekplatsen, sen kom svärmor och hämtade mig och körde mig till vargön där jag fick förnyat min deligation. Sedan bar de av till VBG där jag hade lektion. Egentligen hade Hugo babysom efter lektionen men vi skippade den igår eftersom jag var tvungen att sova en stund för kl 9 var det dax att jobba. :D Idag är det lugnare. Vi ska hem till Camilla, Nova och Lex en sväng sen men innan dess har vi ingenting och inatt ska jag jobba igen. Så det bär av till Vargön och tjäna lite pengar ikväll <3

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har med såna skor fast köpte mina i svart/vita..tänkte med ta grönt men min strl fanns inte då:( men sköna är dem !

2010-04-17 @ 15:01:46
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0