Sitter och väntar

2010-04-28 @ 14:56:02<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag har fått gjort i stort sett allt jag ska ha gjort i dag. Jag har inte postat Stefans brev, men puckot som skulle skriva på det igår (ja jag pratar om Stefan) skrev datum men glömde sätta sin namnteckning under datumet! ^^

Jag har vart och sett på tre ganska tråkiga filmer i skolan som tillsammans tog 2½h! Jag hade för mig att hon sa att de va 20 min var... men nej då... Nui sitter jag här och väntar på syon. Hon hade möte till kl 3 och slutar 4. Eftersom klockan ändå var halv tre när jag var klar med allt så tänkte jag vänta. sen ska jag cykla hem i duggregnet för att hämta min prins.

Det blir en snabbmåltid hemma och sedan drar hela familjen iväg till gården mittemot och äter äpplepaj hemma hos camilla med familj. Det ska bli roligt. Jag är inte riktigt frisk än, men Camilla tyckte inte att det spelade någon roll. Jag är ju så gott som kurerad efter  två dagars nästan utegångsförbud och vilande.

Nej nu är det dax att börja gå mot syon, dräller det in en massa folk innan mig så hinner jag inte hem till 4... Puss

Kommentarer
Postat av: nalle333

Tipsar:

http://tagnytt.nu/

Den va ju skit cool ;) haha!

2010-04-28 @ 18:43:05
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: M

Oh, har du en plan? :) Klart jag kan bidra med lite synpunkter.. ;)



Idag är jag ledig fram till 12 typ.. ska ju gå bredvid idag på Humlan, å börjar 12.45..



*Kram*

2010-04-29 @ 07:51:19
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0