Teletubbies

2010-04-01 @ 15:18:25<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Hugo fick en dvd med teletubbies och även om jag hatar dem! Så går den hela tiden här hemma. Hugo älskar det. Sitter som ett ljus. Och det är perfekt dagar som denna när han var tvungen å gå upp jättetidigt, och inte har sovit färdigt riktigt på dagis. (Jag jobbade inatt och stefan började 8 så halv 7 var min lille kille på dagis. Då räcker det inte med att sova i någon timme. Han blir trött hela dagen.) Då blir han så gnällig om han sysselsätts för mycket :D Så då är det bättre om han vilar och myser lite framför en dvd. =) Så slipper jag få ont i huvudet också XD

Igår fick vi med oss påskpynt som min lilla sötnos har gjort på dagis. Det var så fint! En liten kyckling och två fina påsktavlor. Den ena är en tupp och den andra är två ägg. Men det syns ganska väl :D Nej om jag skulle smita ner och hämta min pyttelåda med påskpynt tro... :D 




Är han inte duktig min älskling! ♥




Ligger och myser framför teletubbies



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0