Bebis Uppdate

2010-08-24 @ 20:41:54<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
En snabb liten uppdate ang. min lilla bebis i magen. Jag är i vecka 17 nu och längtar tills måndagen vecka 19 då ul ska ske. *Längtar som en galning*
En rolig sak är att jag idag kände första sparken. Jag har kunnat känna lite rörelser där inne ett tag, som en diffus rörelse i magen liksom. Men idag satt jag och virkade på kaninen och rätt som det var så kände jag en spark. Så otroligt roligt så jag var ju tvungen att störa Stefan på jobbet för att berätta detta. Lilla bebisen. Tänk att nu är det bara tre veckor kvar till halvvägs. Snart är vi där och tiden hit har ju gått jättefort! *Lycka*

Någonting som inte är lika roligt är ju naturligtvis min foglossning som jag nämnt tidigare. Den är oftast inte så extrem. Och så länge jag tar det lugnt så har jag bara ont på kvällarna. Jag känner ju av den hela dagen. Det sitter där som en onödig smärta i svanken/ryggslutet, men den gör bara riktigt ont på kvällarna om jag inte "överansträngt mig" på dagen. Så det ska nog gå bra tror jag. Jag ska faktiskt slösa lite pengar av min lön på att köpa ett band att ha runt magen, som ska ge stabilitet åt ryggen. De säger att det ska hjälpa så man får ju hoppas på det naturligtvis. ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Ett sånt band tror jag att jag har här någonstans. Det hjälpte inte mig något. Men iof så hade jag ont i höfterna och inte i ryggen.

2010-08-24 @ 22:17:52
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0