Första dan i skolan + Träning

2010-08-30 @ 20:54:06<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag var det uppe med tuppen som gällde. Måste bli så när man ska hinna göra sig i ordning, Hugo redo, iväg till dagis å så jag till skolan. (Stefan gick ut med Mogno) Men vi blev lite sena pga en liten incident här hemma, så det blev lite stressigt men jag han faktiskt med den bussen som jag hade tänkt. 
Jag åkte till skolan, träffade Angelica och, ja jag kommer faktiskt inte ihåg vad hon heter. Sorry. Sedan fick vi stå och vänta aslänge på att få komma in och höra massa tråkiga människor säga saker på flera timmar som jag kunde ha hört, och fattat på en halvtimme max. Lite segt. Vi åt på Heaven, som inte heter heaven längre... Angelicas kyckling i salladen var fortfarande frusen, tjejens panini var inte grillad. De hade värmt brödet typ å sen lagt i allt. Ingenting var vidare varmt och hennes kyckling var också kall. Min sallad var helt ok. Jag råkade förstöra den genom att hälla på lite mycket dressing tyvärr men annars var den helt ok.
Vi gick tillbaka till ytterligare tråkiga föredrag och sen gick vi. Jag och Angelica gick till bibblan. Hon hämtade ut lite böcker och jag försökte låna men det fanns inga. Så jag ringde till min morbrors fru och jag fick låna de två jag behöver av henne. Super! Så slipper jag köpa dom. :D
Sedan gick jag till banken och tog ut en massa pengar. Haha kände mig rik där en stund innan jag tänkte på att alla pengarna ska gå till att betala av lite skulder. *Suck* Men vi har fortfarande lite pengar kvar och det är ju alltid positivt.

Väl hemma så drog Marita med mig till friskis på ett danspass. Det var jätteroligt men ganska svårt för någon som har absolut noll koordination. Haha. Jag fick lite obehagliga känslor i magen mitt i, så jag stod stilla en stund och då gick det över. Sedan tog jag det lite lugnare och då gick det fint. Frågan är bara hur man kommer känna sig imgn. Jag känner nu att min rygg inte riktigt verkat gilla min dag i dag. Haha.

-Men nu är jag hungrig!! Vart fan är Stefan med mjölken så jag kan få min jävla fläskpannkaka någon gång!?



Kommentarer
Postat av: Emma evelinah

Hon heter Linda.. ;) varför år nu inte I skolan då.? Jätte gott och billigt var det..

2010-08-30 @ 21:16:42
Postat av: Angelica

Vi får i alla fall hoppas att torsdagen blir bättre.. :) ååå där lär vi aldrig mera äta.. Haha.. Kanske skulle tagit new place.. Förresten Linda heter hon :) kram

2010-08-30 @ 21:19:03
Postat av: Linda

Stackars lilla Amelie som inte får sin fläskpannkaka :O

2010-08-30 @ 21:34:02
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0