Gekko

2010-08-29 @ 14:03:57<3<3
Dagboken, 6 Kommentarer<3<3
Gekko har jättefina kläder verkligen. Men problemet är att jag tycker att de är lite dyra :( Jag har verkligen fastnat för dessa två men jag har funderingar på att försöka få till tröjan själv eftersom den kostar över 300:- och det känns liiite mycket för en tröja till en bebis. :P Haha. Men vi får se. Än så länge ska jag ju bara titta. Eftersom, som Figge nämnt, jag har ju massa kläder kvar efter Hugo om det skulle bli en pojke. Och även om det blir en flicka så kommer jag kunna använda massor av de kläderna ändå. Jag får, närmare BF, helt enkelt gå ner och se exakt vad vi har så jag vet om det skulle vara någonting som jag behöver köpa. Men jag tror tyvärr inte det... :P Vi får se.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

nej vi åkte till GBG och stället heter barnmorskemottagningen..vi bet 500kr för könsUL där

rutinUl gjorde vi här på uddevalla sjukhus och det va GRATIS

2010-08-29 @ 14:34:40
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe nej jag förstår :)

Men det känns ju ( eftersom jag med har pojke )

att om man blir gravid och de visar sig vara en flicka att man blir lite " vilken tur att det inte var en pojke för jag ville gärna ha en tjej " eller ja typ. Fast om det visar en pojke så försvinner väl det tankarna ganska fort, för han e ju lika välkomnad han eftersom det aldrig var en tjej från början :D



Själv "hoppas" jag att jag får en till pojke nästa gång :)

2010-08-29 @ 15:31:43
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vet faktiskt inte :)

Känner mig mer kanske som en pojkmamma :D

Haha, just nu känns det inte som jag skulle bli ledsen om jag bara fick massa pojkar och ingen flicka. Fast det är klart, får vi en flicka nästa gång så blir jag lika glad :D

2010-08-29 @ 17:21:41
Postat av: M

[asg å peka] En ORANGE...!!! ;P ;P ;P

2010-08-29 @ 17:43:35
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hehe vi betalade inte ens för bilderna vi fick på rutinUL :p

det va ett vanligt UL inget 3D

2010-08-29 @ 18:10:30
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: M

Haha, vet du vad? Jag ligger före dig i planeringen.. Jag har, hör å häpna, redan investerat i ett par skor. Gjorde det innan jag betalat räkningarna, så jag inte skulle kunna ångra mig sen.. ;) Smart va?

Har dessutom lite inside information att det är gratis träning på F&S heeela nästa vecka, å sen får man köpa 25 dagar för 100 kronor. Det är väl bra?? Det får vi ju slå till på å gå å prova på en massa pass i veckan.. :) Jag har dessutom lovat kim att gå på deras prova-på-zumba-träning den 7:e.. Hänga på? Ring å boka en plats!



Annars har jag inte lagt mina arbetstider för den här veckan på minnet mer än att det är enbart dagtid å ledig på torsdag å helgen, än så länge.. :) Träning varje kväll?

Kraaaam

2010-08-29 @ 19:44:28
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0