Kaninen

2010-08-27 @ 22:24:16<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Ja jag vet. det är då ett evigt tjöt om denna kanin! Men nu är den i alla fall klar. =) Den blev inte riktigt som jag tänkt mig, den fick en nos också eftersom det såg väldigt tomt ut i ansiktet annars. Hade också tänkt att skriva Elin på magen, men det fick liksom inte plats så det blev bara ett stort E. Men så blir det ibland. Annars är jag ganska nöjd med den och den ska ju som sagt bli en present till min kusin Elin som fyllde 3 år i somras men som vi inte haft möjlighet att gratta än. Att jag kan lägga ut bilden är för att jag tror inte att någon i den familjen läser min blogg. =) 

Idag har det varit en ganska lugn dag. Hugo var jobbig som fan när jag ville att han skulle vila middag och det tog ett bra tag innan han tillslut somnade. Då var min rygg helt slut och nära på att gå av så det var så otroligt skönt att bara få sträcka ut sig i soffan och ta det lugnt ett tag. 
Efter vilan kom Nova och Marita över och vi tjötade, lekte och virkade. =) Barnen lekte ändå ganska snällt tillsammans idag. Det är ju lite tji hela tiden om vem som ska ha vad, vem som ska stå/sitta var, vem som får göra vad osv osv. Men vad kan man vänta sig liksom. :P De lekte väldigt snällt och bra inemellan tjafsen. 

Nu ska jag krypa ner i sängen och låta John Blund komma och ta mig med till skönare ställen. =) God natt!


Kaninen till Elin

Kommentarer
Postat av: Frugan

Vill också ha! :3 Massa-mega-gör-söt!

2010-08-28 @ 10:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0