Ledig dag x 3

2010-08-05 @ 17:08:13<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag har vi gjort slut på min tredje lediga dag. Det har vart skönt att kunna sova. Nu är jag inte ledig förän på tisdag nästa gång så det är min jobbhelg. Det ska bli riktigt skönt faktiskt när sommarjobbet tar slut. Det är ju underbart att jobba och få pengar men det är allt förbannat skönt att vara ledig med. Men jag har ju fortfarande två veckor kvar. Sedan blir det en vecka ledigt på ett ca, innan skolan börjar. Lite vila-upp-krafterna-inför-massa-tidiga-mårnar. =) Men det kommer att bli toppen. Jag känner det på mig.

Idag har Hugo vart utan blöja hela dagen. Jag satte på en när han skulle gå och vila middag och så tog jag av honom den när han sovit klart. Annars har han gått runt i kalsonger och linne och det har gått superbra. Han har sagt ifrån när han behöver kissa och så har vi tagit av honom kalsongerna (givetvis) och satt honom på pottan. Det känns skönt. Kanske vi tar ytterligare ett steg mot blöjtorrhet. Det hade verkligen vart ett plus. =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Man letar efter gömda lådor med en gps som finns i hela världen typ på olika platser ^^

Skattjakt för äldre typ.

2010-08-05 @ 17:34:07
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Föresten, GO HUGO :)



Kan tänka mig förutom att du är stolt såklart att det kan vara ett plus om han är fri från blöjor när en liten kommer :) Eller ?

2010-08-05 @ 17:35:16
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: nalle333

Åh, stora & duktiga killen! :D

2010-08-05 @ 19:14:16
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0