Någonting är fel på mig...

2010-08-09 @ 14:06:16<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag fastnade vid ett program som heter "40 most slimmed down celebs" på MTV. Jag satt där och tittade på feta kändisar som gjort någonting åt sin vikt och hur smala de blivit efter dieten. Plötsligt började jag känna mig otroligt sugen och dök in i mitt skafferi. Jag kom tillbaka till soffan med en chokladkaka och salta jordnötter.
När jag satt där och åt och tittade upptäckte jag vad jag egentligen gjorde. Jag borde väl vilja göra någonting åt min vikt när jag ser på sånt här?! Inte sitta å trycka i mig en massa annat skit.. Eller? Någon mer som tar fram chipspåsen när man ska titta på "Du är vad du äter" eller "Supersize vs. superskinny"?

Kommentarer
Postat av: M

Haha, har Tefajjs oxå kollat på det programmet eller..? För nu är dom ju ute å MOTIONERAR, våra gubbar.. (???) :O

2010-08-09 @ 21:36:55
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0