Vecka 15

2010-08-09 @ 14:15:02<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
I går gick jag in i vecka 15 av min graviditet. Härre gud vad fort tiden går. Men det går ju väldigt bra än så länge. Har börjat känna av lite foglossning i ryggslutet. Hoppas att det stannar där. Men det vet man ju tyvärr aldrig. Men det är inget farligt än så länge det är om jag gör några ovanliga rörelser eller så och då försöker jag helt enkelt att inte göra dem. =) *smart*
Idag har jag bokat ultraljudet. Vad härligt det känns. Med Hugo kändes det hela tiden som om det var jättelänge kvar till ul, men nu är jag snart där. Det är bara en månad kvar! Och den här månaden är ju fullproppad med saker så det kommer att gå jättefort. Men vad jag längtar tills den 6 september! ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla - Lex och Nova's mamma

Fan.. Det blir inga mer ninjafighter för vår del alltså.. :P

2010-08-09 @ 22:30:30
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja det går skit fort andra gången. Snart sitter du som mig o har bara ca 10 veckor kvar =)

2010-08-10 @ 07:57:54
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0