1 December

2010-12-01 @ 18:11:10<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja, det är fortfarande den 1 December och jag har ätit min första chokladbit i år. :) Jag har också vart nere i källaren i tre timmar och sorterat och rensat. Fy fan va mycket skit vi har där nere! Det är helt sjukt. Nu har jag stapat en jävla massa skit på hög där nere som ska raka vägen till en soptunna. Sedan har jag ett par lådor där nere som ska till loppis också. Så jag ska ringa och höra med min mormor om hon ska till loppis någon gång och vill ha lite extra saker.. :P

Efter det var det dax att åka till NÄL med Hugo och allt såg bra ut precis som väntat. Han lät fint i luftrören också när läkaren lyssnade och vi kom fram till att vi ska ringa till honom i vår och berätta hur det har gått resten av vintern. Hugo får fortfarande inhalation vid behov och det ska vi fortsätta med. Så får vi se om vi behöver komma tillbaka om ett år igen. Det beror på hur resten av vintern nu har varit när vi ringer i vår.

Vi var också på A K lack på vägen hem och köpte färg till Rasmus rum. Nu har vi alltså allt hemma för att rummet ska bli klart, förutom lister men det är ju inte jättebråttom med. :P Det vi kan sakna, som vi lär märka efter hand är typ småsaker så som någon pensel eller roller eller så... Men vi tror att vi har även sånt hemma. Åh vad jag hoppas att vi kan sätta igång snart så det blir färdigt! :D

När jag var nere i källaren så hittade jag vårat julpynt som Stefan inte hittade när han var där nere. Så det har kommit upp nu men jag orkar helt ärligt inte plocka upp det idag. Så det får stå i lådorna tills i morgon. Då kommer jag säkert orka plocka upp det.

Ikväll ska jag över till Marita och se på lite VD-avsnitt också. Det kommer säkert att bli minst lika roligt som vanligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0