22 December

2010-12-22 @ 18:18:11<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Det känns lite konstigt att det redan är 22. Att julafton är om två dagar liksom. Men det känns ändå ganska roligt. Det ska bli kul å se vad Hugo tycker om sina paket. Och vad han får. =)

Jag sitter här hemma i min halvt städade lägenhet och orkar ingenting just nu. Och jag har faktiskt planerat att inte göra någonting mer heller. Snart kommer Hugo hem med Anna Lena. Vi ska värma gröt och ställa ut på loftgången för ikväll kommer tomten och hälsar på. =) Han kommer och ser så att Hugo är en snäll kille. =) Jag tycker att det är jätteroligt. Tomten har kommit och hälsat på några dagar innan jul under flera år av min uppväxt. Jättemysigt. ;)

Sen ska jag köra hem Anna Lena och Hugo till Velanda och där ska älsklingen sova inatt. Stefan börjar tidigt i morgon och jag ska jobba inatt. Så då fick det bli så. Men han kommer hem i morgon igen så han sover här hemma till julafton. Och vi ska äta julfrukost med risgrynsgröt och mysa (hoppas jag).

Usch jag känner verkligen inte för att jobba inatt. Jag är jättetrött och vill helst bara gå och lägga mig nu. Men det är välbehövliga pengar och ja, jag har ju inte så mycket annat bättre inplanerat. =) Så då kan jag ju lika gärna jobba. Men jag ska snart ringa till bemanningen och berätta att jag ska gå på mammaledighet också. Så de inte håller på å ringa hela tiden utan det kanske blir lite lugn och ro i telefonen. Fast de ringer ju inte så ofta nu heller, men det är i alla fall tråkigt både för mig och dom om jag bara säger nej hela tiden ändå. Så är det ju. Då är det bättre att vara ledig. =)

Hoppas ni andra får en bra kväll så här dan före dan före dopparedan. =)

Kommentarer
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Var gärna med på min veckan's blogg imorgon utses en vinnare :)

2010-12-22 @ 22:27:59
URL: http://jennykarolin.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tiden har gått så fort detta år! :S

2010-12-23 @ 14:24:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0