Age of Empires

2010-12-27 @ 23:03:56<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Yayy :D Haha jag satt och pratade med Camilla igår om AOE och kom fram till att jag är förbannat sugen på å spela de igen. Det var ju så roligt, förr i alla fall. ^^ Jag hoppas bara att det går att spela på min dator. Jag håller på att vänta på att det ska installera klart just as we speak. 

Klockan börjar ticka iväg och jag bör inte spela länge. Jag ska snart gå och lägga mig som resten av huset här hemma. Alla sover. Men det är ganska skönt att vara ensam uppe ibland. Att inte alltid vara den förste i säng. Ha lite mystid med sig själv framför datorn mitt i natten. ^^

Nej nu är installationen klar och jag ska testa om de funkar. Efter det ska jag ta en promenad ut med Mongo och sedan krypa i säng. God natt alla godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0