Älskar dig!

2010-12-11 @ 23:42:03<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Min lilla älskling har börjat säga till mig att han älskar mig. Men det sker bara (med undantag av en gång) när vi är ensamma. Han kan komma rusande fram till mig mitt i en lek och ge mig en bamsekram och säga "älsar mamma!" Gud vad underbar han är verkligen! Jag blir helt varm inom mig varje gång han säger det. För det är inte ofta som han svarar tillbaka med det efter att jag sagt till honom att jag älskar honom. Utan det kommer när han vill liksom. Han bestämmer när han ska säga det och det gör det ju ännu mer personligt än om han skulle svara tillbaka varje gång bara. ♥

Det där undantaget jag nämnde var igår faktiskt. Stefan, Figge och Hugo satt och åt och jag skulle iväg (jag var på kursavslutningsfest igår, jättekul! Tack alla inblandade!) så jag gick in i köket och gav Hugo en kram och sa hej då och att jag älskar honom. Då kramade han mig hårt och sa "Äls.." så tittade han på Stefan och Figge och det syndes riktigt på honom hur pinsamt det var att de hörde att han sa det. Det var precis som om han skulle vara en cool kille och så ertappade hans kompisar honom med att krama och säga att han älskar sin mamma. Han var så söt! Stefan berättade för Hugo att han älskar honom också och då log Hugo och började busa med Stefan istället. *Älskade unge!*

Jag fick lite sovmorgon i morse och när jag vaknade ringde jag till Anna Lena. Hon frågade mig igår om vi ville hänga med till Torp idag och ja, det kände vi för. Så vi gjorde oss i ordning och åkte ut. Jag köpte de sista tre julklapparna och nu är vi alltså helt klara! Underbart. Vi gick där och strosade och sedan åkte vi till överby och kikade lite. Jag handlade lite mat och så gjorde vi tacos när vi kom hem. :P Mumma. 

Stefan och Figge har vart hemma och tapetserat klart inne i Rasmus rum. Och när jag kom hem så var det meningen att jag skulle börja måla. Men jag orkade verkligen inte det! Så jag la mig och slöade i soffan lite och tog det allmänt lugnt tills jag la Hugo. När han sen somnat så kunde jag ju inte hålla mig! Jag var ju tvungen å börja kladda lite där inne! :P *Typiskt mig* Så nu är Toddy-väggarna målade och det är ganska gult. Stefan (som valde den färgen) tyckte att det blev inte alls som han hade tänkt sig. Men jag tror att det har mycket att göra med att de andra väggarna är vita. Och då blir ju toddy väldigt gult. När de andra väggarna blir gröna så tror jag att toddyn kommer att bli mer vit i färgen just eftersom det inte finns någon direkt vit kontrast på samma sätt.

Nej nu håller jag på att somna här igen! Varför kan jag aldrig gå å lägga mig i tid någon dag?! Men i alla fall så kommer några bilder som avslutning på ett ändå ganska långt inlägg. ^^


Färdigtapetserat. Vitt och fint.


Jag försöker övertala Stefan om att fixa taket, det ser inte bra ut...!


Ser ni skillnaden? Två av väggarna är av den här färgen och resten blir grönt. :)


Tjockismage!


31+5
Slutet på vecka 32

Kommentarer
Postat av: Emelie!

Ååh jisses, vilken fin mage du har vännen! Börjar det bli tungt nu? ;P Kram på dig!

2010-12-13 @ 04:16:50
URL: http://nodisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0