Barnvagn - Check!

2010-12-12 @ 14:36:16<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Nu var den sista prylen införskaffad. Nu har vi även en barnvagn. En Quinny. Det är en trehjulig vagn med tiltande framhjul. Känns bra. Jag var lite orolig att den inte skulle få plats i bagaget men Stefan fick faktiskt in både denna och Hugos vagn (som vi glömde ställa ur bilen när vi åkte och tittade på Quinnyn)  i bagaget. Så det kändes ju positivt. Vi behöver ju ändå en kombi, jag står fortfarande fast vid att vi behöver ett större bagage! Men det funkar ju tills vidare, som det har gjort i två år nu. :P 

Nej nu ska jag slänga in vagnens tyger i maskinen och så ska jag ställa mig och måla ett andra lager med Toddy i Rasmus rum. ;) 

Vagnen får ni se någon annan dag när den är tvättad och fotad. :P Annonsen var redan borttagen från internet när vi kom hem så jag kunde inte sno deras bild som jag tänkt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0