♥ Dag 19 – Detta ångrar jag

2010-12-11 @ 23:28:01<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja... Vad ångrar jag? Jag ångrar en hel del saker faktiskt som man i efterhand vet om, men som just då kändes smart.

Jag ångrar mitt första bilköp, jag borde ha köpt en bättre bil än vad jag gjorde. Jag hade ju pengar, och förstår egentligen inte varför jag envisades med att jag skulle ha en Suzuki Swift. :P Men det skulle jag ha och det köpte jag också.

Jag ångrar våra dumma jävla beslut vad det gäller krediter och lån. Att vi satt oss i den här förbannade sistsen som vi gjort och att jag låtit mig övertalas av Stefan varenda jävla gång. Jag ångrat att jag inte sagt nej och hållt fast vid det! För det är ju egentligen inte många saker av det vi sitter och betalar av som vi verkligen behövt!

Jag ångrar Khaled. Jag orkar inte ta upp historien här och nu, men ni som vet vet. Jag ångrar honom, jag ångrar att jag var så jävla dum och inte höll mig till min plan som funkade asbra ända fram tills jag träffade Khaled. Men vad ska man göra liksom... Det är väl bara att acceptera det och gå vidare.

Jag tror inte att jag kommer på någonting mer just nu, och egentligen är ju allt bagateller. Det är saker som man lär sig någonting av. Jag har blivit en smartare (hoppas jag i alla fall!!) person av mina misstag och egentligen så ångrar jag dem väl inte så jävla mycket. Eller jo, det är klart att utom det där med lånen å de så hade ju våran tillvaro sett mycket bättre ut. Men snart är allt borta så då är allt fint igen. Då ska man ju bara se till att inte hamna där igen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0