♥ Dag 26 – Mina rädslor

2010-12-19 @ 16:37:01<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Jag är rädd för spindlar. Och sprutor. Äckliga saker som får mig att rysa vid blotta tanken. Usch!

Men annars så är jag väl rädd för det mesta med familj och barn är rädd för. Att någonting ska hända dem jag håller kär liksom. 

En annan sak jag är rädd... Eller inte rädd för egentligen men jag var helt övertygad om att det var sant tills för nite alls så längesen ändå. Att Hugo skulle vara utvecklingsstörd. Jag vet att det låter knasigt faktiskt. Men när jag var gravid var jag nästan helt säker på att ungen skulle vara utvecklingsstörd. När han föddes och allt såg normalt ut så lattade det lite, men ändå. Vissa sjukdommar upptäcker man inte förän i ca 4 årsåldern och ja... vi är ju inte riktigt där än. Jag tror inte längre att det är någonting fel på honom. Jag har kommit över det värsta men det har vart en jobbig resa eftersom jag verkligen har velat att han ska vara normal samtidigt som jag haft en konstig känsla i magen som sagt till mig att det kan vara någonting fel på honom som inte syns än...

Ja... Det är fjantigt men så är det. Jag är inte det minsta rädd för Rasmus skull konstigt nog. Fast Anna säger att han kanske kommer ut och ser ut som en tonfisk. XD


Kommentarer
Postat av: Linda

När jag var gravid med Lukas var jag rädd att ngt skulle vara fel på honom och att jag inte skulle "ta mig till honom" eller att jag inte skulle ha några som helst mammakänslor för honom eftersom jag mår väldigt dåligt om jag sover dåligt så tänkte jag mkt på tänk om jag får ett barn som aldrig sover och jag kommer hamna i en depresion och inte få några känslor för honom. USch, hemskt att tänka på. Men jag tror det är lite instikter också. Får man ett barn som är sjukt så tror jag de är normalt att man inte tar sig till honom mest för att man är rädd för att älska barnet och sedan tas de ifrån en. Tror inget man kan styra över och man är ingen dålig människa. Men måste vara hemskt att vissa känner så :(

2010-12-19 @ 19:17:37
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

får verkligen hoppas han inte ser ut som en tonfisk när han kommer ut haha då är det minst sagt nått som gått fel ;)

2010-12-19 @ 20:56:20
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja precis =) På Wii spelade jag bara de som medföljde "Wii-sports" och inget annat spel. Tyckte det var kul att bowla o så med vänner :) Så det är väl mer ett sådant sportspel jag vill ha, här verkar de mer som fotboll =/



Ja precis, Zumba säger ju folk ska vara kul men att musiken är rolig i början men sedan är det skit. Haha.



Ja jag tror jag ska besällta Zumba och Biggest loser när de stora CSN kommer :) Biggest loser har inte lansering i Svergie ännu :( Får testa "your shape" först :D

Puss!

2010-12-19 @ 23:15:20
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0