Dagen verkar sluta bra...

2010-12-07 @ 19:09:27<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Ja det verkar bli ett helt ok avslut på en väldigt tråkig dag. Stefan är iväg och köper hem lite max-mat. Jag var väldigt sugen på det och älskling hade ingenting emot det. ^^ Sen så fick jag precis reda på dels att en kompis hade tre av de fyra böckerna som vi ska ha till nästa kurs. Och jag ska få låna dem så jag slipper köpa dom. :P *Yayy spara massa pengar* Sedan fick jag också reda på att den sista boken kostar 41:- att beställa från Bokia så den kostar ju inte så mycket. Det känns jävligt bra!

Nej nu ska jag lägga mig ner och vila min stackars mage som har börjat ömma... -.-

Kommentarer
Postat av: M

Ja, filmen var bra. Men mörk, våldsam, lite läskig.. men rolig oxå. Massa skämt i min (dåliga?) smak.. Haha..



Näe, jag köpte inget.. Jag avvaktar lite. 1500:- för GRUNDpaketet.. Nästan gratis ju. Inte. :S



Gött med en sån avslutning på dagen.. Å skönt att slippa köpa en massa böcker.. *tummen upp*



Kraaam!

2010-12-08 @ 10:11:12
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0