Farmor

2010-12-12 @ 11:16:38<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag var det tänkt att vi skulle åka och hälsa på min farmor. Men jag får ringa henne sen, Det kommer nämligen inte bli något av. I fredags kväll så började Hugo hosta. Men detta var över igår. Men igår em blev det värre igen och Hugo började både hosta och rossla. Lät inget vidare. Inatt när jag skulle stänga av Hugos tv och tända lampan i fönstret så var han fortfarande vaken. Han låg och smågnydde i sin säng och när jag tog i honom så brände jag mig nästan. Stackars liten. Min lilla älskling hade 39 graders feber helt ensam där inne. Så jag låg hos honom i en timme tills både alvedonen hade börjat värka och han hade somnat. Idag har han fortfarande 38.5 grader så det blir ingen utflykt idag. Tror att det är bättre att vi stannar hemma så han kanske är frisk tills i morgon när vi behöver ha honom på dagis. :S Plus att det är ju luciafirande på dagis i morgon eftermiddag. 

Jaja, vi får se hur det går. Nu ska jag gå och göra i ordning lite frukost i alla fall och tända det tredje ljuset i adventsljusstaken. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0