Gårdagens inlägg

2010-12-06 @ 11:15:40<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja, igår skulle jag ha lagt in ett självporträtt egentligen. Som dagens inlägg, men jag fick inte till det med scannern och helt ärligt... Jag tror att ni klarar er utan att se vad jag har ritat. :P Tänk er en stor mage med armar och ben. Ett litet huvud högst upp med lite spretigt hår. Voilá! :D

Jag har kommit på att jag helt glömt bort att lägga ut bilder på de fina sakerna som Rasmus har fått av Marita. Jag ber om ursäkt för det och tror inte att någon egentligen har saknat bilder eftersom ingen har frågat. :P Men här kommer de iaf! En jättesöt kofta och en underbar dreggellapp! Tusen tack kära vän!




Nu är det ju bara och vänta på att han ska komma ut. Jag var lite orolig i morse när jag hade otroligt ont i magen. Jag tänkte "hjälp! Nu händer det!" Men så avtog det något. Jag vet inte riktigt vad det var, men nu är det inte så farligt. Min BM sa sist jag var där att om det går över så är det oftast ingen fara. Och ja, det har ju gått över lite. Det kommer och går men det är inte lika starkt längre. Om det håller i sig så får jag väl ringa till förlossningen och höra vad de säger. Min plan idag är i alla fall att ta det lugnt och hoppas på att Rasmus inte känner för att komma ut riktigt än. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0