God Jul!

2010-12-24 @ 09:21:52<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Julafton! Hugo och Stefan ligger fortfarande och sover. Jag vaknade av att jag var så kissenödig så jag var tvungen att gå upp. Jag är fortfarande lite trött, men va fan klockan är nio. ^^ Så jag bestämde mig för att försöka grejja lite i lugn och ro tills Hugo vaknar. Så det inte blir stressigt sen. Det är ju faktiskt bara tre timmar kvar innan vi ska vara hos morbror. ;) Men så har vi ju inte så mycket att göra heller. Vi ska äta lite frukost och ta på oss och göra oss i ordning.

Hugo ska öppna två paket också. De stora. Vi bestämde att det känns lite onödigt att dra med oss dom hit och dit när de är så otympliga som de är, så han får öppna dem nu på morgonen så tar vi med alla de andra. Så han får dom av Tomten. =)

Och på tal om det så var ju Tomten här i onsdags. Han kollade ifall Hugo hade varit snäll och eftersom Hugo försäkrade Tomten om att han varit det, så fick han ett litet paket i förskott. ^^ Hugo är lite rädd för Tomten, lite avvaktande. Men det är ju de flesta barn. Jag hoppas att det går över. ;)

Hugo var så söt också när Tomten var här, så när han skulle gå så sa han att han skulle gå vidare och titta om alla andra barnen hade varit snälla. Och Hugo var jättesnabb på att berätta att Nova också hade varit snäll så hon skulle också få julklappar. =) Älskade unge! Det är så härligt att han är så givmild! Att han alltid vill dela med sig av det goda. (förutom några få utvalda leksaker i hans rum. De får ingen röra...!) ^^


Hugo har gjort gröt till Tomten.


Nu kommer Tomten!




"Hej då Tomten!"

Kommentarer
Postat av: nalle333

God jul!

2010-12-24 @ 12:15:42
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Super mysigt ju :D

2010-12-25 @ 10:46:38
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0