Lussebullar

2010-12-04 @ 20:13:19<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag har vi inte gjort så mycket faktiskt. Bara slappat jag och Hugo. Vi har julpyntat *äntligen* och så har jag bakat lussekatter. Hugo somnade i första jäsningen så... :P

Stefan har jobbat idag och när han kom hem så var det bara för honom att ta en dusch och byta om för han skulle iväg på julbord med jobbet. Så ja, kvällen blir ensam för vår del också. Men det för inte så mycket. Marita kommer över på lite lussebullar och VD så kvällen är räddad. ♥

Rasmus håller på och lever loppan i magen. Tänk att det är bara strax över 8 veckor kvar tills BF. Känns konstigt ändå. Men han börjar bli tung nu. Jag känner mig som.... Som ni vet om ungen har haft på sig blöjan hela natten och kissat massor. Så när han går upp ur sängen så hänger liksom blöjan nere vid knäna. Ni vet vad jag menar? Så känner jag mig. Haha. Fatta va sexig man känner sig då. XD Men nej, det är ingenting som hänger ut än så länge han är fortfarande "uppe" i magen. ^^

Nu börjar också lite allvaret med att hitta en vagn. Det är fan lättare sagt än gjort. Jag har ju redan bestämt mig för att jag ska ha en Teutonia Mistral S. Ska bara hitta den rätta vagnen ute i världen också som inte är för ful eller för dyr. Det börjar ju dra ihop sig lite med tiden... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0