Nionde December

2010-12-09 @ 22:43:20<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja, idag är det alltså torsdag. Igen. Jag tycker att tiden går ganska fort ändå. Lite för fort ibland faktiskt. Men så är det väl. Jag får väl helt enkelt se till att försöka fylla dagarna med någonting meningsfullt istället för att inte göra något. Idag har vi inte gjort någonting. Eller jo, jag har vart i skolan och skickat in och lämnat in min slutuppsats. Så nu är det klart. Ingenting kvar på den här kursen (som ju slutar i morgon så det är ju bra). 

Jag beställde två böcker som jag behöver inför nästa kurs också. Det visade sig att Lotta bara hittade två av böckerna, men de fick jag lånat idag och lämnat tillbaka de jag lånat tidigare av henne. Så 170:- fattigare blev jag på kurslitteraturen denna gången och det var ju inte allt för farligt. Jag känner ändå att jag köpte de två böckerna som lät mest intressanta av de fyra vi skulle ha till kursen så alltid något. :P

Annars har vi inte gjort någonting. Jag och Hugo har bara slappat hela dagen och det har varit väldigt skönt. Jag sover så otroligt dåligt nu för tiden alltså! Jag vaknar hela tiden och antingen måste jag gå och kissa, eller så bara jag vaknar utan att egentligen veta varför. Det har ju hållt på så i typ ja, 15 veckor eller något... Så jag hoppas att det ska bli lite bättre när Rasmus kommer ut. Fast då vaknar jag väl av att han ska äta stup i kvarten så det är ju säkert inget bättre om man ser det från det håller. :P

Stefan har jobbat två heldagar nu. Det är så tråkigt när han gör det! Men i morgon så går han förmiddag som han skulle ha gjort hela veckan. Så han och Figge ska tapetsera i Rasmus rum. Det är någon cover-it tapet som jämnar ut väggarna och som man sedan målar på. Så om allt går som planerat så ska jag börja måla på lördag. ♥ För ja, det är jag som målar. Jag hade gärna tapetserat också eftersom jag hade gjort det för ett bra tag sedan! Men jag når inte. Jag når knappt till taket om jag står på tå på en stol, så jag behöver hjälp. Stefan får ta det. Och det är klart att det är väl roligare å stå där inne å tjöta med Figge än med mig när man jobbar. :P 

Nej nu är jag verkligen jättetrött! Jag sitter redan iordninggjord för natten, i sängen, jag ska bara lägga ifrån mig datorn och sluta ögonen i princip så sover jag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0