Nyår i morgon!

2010-12-30 @ 11:45:32<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Ja nu är det ju näst sista dagen på det här året. Året har gått jättefort tycker jag! Men än är det inte slut och än finns det fortfarande saker som behöver göras. Ingenting som visserligen måste vara klart till nyår men ändå. =)

I går var jag i skolan första halvan på dagen. Sedan åkte jag hem för att plugga ett tag till. Men Camilla ringde och störde mig. :P Stefan och Hugo var redan hemma hos dem och de skulle äta, hon undrade om jag ville ha mat också och det tackar man ju inte nej till. ^^ Så jag knallade över och vi satt där tills klockan blev tre. Halv fyra kom jag i säng hemma. Otroligt. Men det var kul. Men sent.

I morse var jag därför inte så jättepigg när Hugo vaknade och tyckte att jag skulle gå upp. Då var klockan 8. Jag lyckades tjata till mig en timme till i sängen med en vilding så det blev inte mycket till vila ändå. Jag kunde lika gärna ha gått upp. Men det är lätt att vara efterklok.

I dag har jag vart på MVC. Det första min BM sa var att jag hade blivit mycket rundare i ansiktet. Nu syndes det där också att jag var gravid. Hon frågade mig om jag hade svullnat upp lite grann.. Kul. Tack för den liksom. Hon menade nog bara väl, att jag skulle bli glad men det kändes inte riktigt bra. Vem vill svullna upp i ansiktet liksom? ^^ Men det går väl över snart. I alla fall svullnaden. Hoppas jag. Magen växte annars som den skulle. 34 cm är SF-måttet nu. Rasmus ligger fortfarande med huvudet neråt och det var ganska fixerat. Men inte helt. Det gick att rucka lite på det fortfarande. Då vet man det.

Nu ska jag sätta mig och försöka plugga färdigt en del och sedan knalla över till Jonas och Camilla där Hugo och Stefan redan är. =)

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Inte långt kvar nu =) Har du gått upp mkt i vikt, eftersom du börjat svullna i ansiktet??

2010-12-30 @ 14:17:02
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0