Rasmus rum!

2010-12-21 @ 22:58:45<3<3
Dagboken, 6 Kommentarer<3<3
I går:



Rummet blev klart i går i stort sett. Det fattades två lister till golvet men annars så. Jag var supernöjd! Idag kom Stefan hem med lister (det är ju alltid bra att arbeta på en byggvaruhandel liksom :P) och vi kunde göra rummet helt klart... ♥

I dag:









Taklampan är släkt om någon tycker att det ser lite dunkelt ut och inte förstår varför. :) Den lilla nalle-lampan vi köpte på ullared är uppe och sängen är ihopskruvad. Skötbordet är uppställt och inställt så det som är kvar nu är i stort sett att tvätta kläderna. Men det får tas när våra kläder är upptvättade. :P

Jag har kommit så mycket efter i hushållsarbetet nu det senaste med massor i skolan och renoveringen. Samt att man vill ju ha lite tid för familjen också och jag är så jäkla trött hela tiden så jag stupar i säng så snart jag kan. Men nu får det bli ändring på det. Nu är jag ju lektionsfri några dagar så då har jag ju lite tid på mig att göra alla de där sakerna jag inte hunnit på ett tag.

Men ja, jag är supernöjd med rummet! Nu finns det inte så mycket att oroa sig för. Vi har ordning på Rasmus rum, allt är klart för ankomsten. Vi har en vagn till honom, vi har bilstol kvar efter Hugo. Är det någonting jag har glömt? Finns det någonting mer jag behöver oroa mig för innan jag kan slappna av på riktigt? Jag tror inte det. Jag är bara förbannat nöjd med allt (utom kaoset här hemma då...) just nu. Och det är väl så det ska vara de sista veckorna innan BF. =)

Kommentarer
Postat av: Linda

åh vad fiiint

:) Ska du vara nöjd med!



Nej oroa dig inte för ngt mer nu utan NJUT för fulla muggar, oron bör du spara tills du har två pojkar att ta hand om ;) Bäst att samla upp energi till de! ;)



Efter jul lovar jag att påbörja brevväxlandet igen :)

Varit lite mkt nu!



Puss på dig!

2010-12-21 @ 23:40:45
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

De blev ju jättesnyggt och den lilla nallelampan är dundergullig :D

2010-12-22 @ 09:53:14
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Sött =)

Ska Rasmus sova i eget rum från början eller ska han sova inne hos er?

2010-12-22 @ 19:09:47
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: nalle333

Åh vad fint det blev :) Gillar golvet skarpt! :D

2010-12-22 @ 21:09:06
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Jättefint! Älskar golvet och den gröna väggen, och sängen.. ja allt :)

2010-12-22 @ 21:18:42
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Anonym

GUD! Vad fint det blev! :D

2010-12-23 @ 20:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0