Tisdag

2010-12-28 @ 10:32:12<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag har helt slut på ideer för rubriker. Ni får ursäkta. Men det går nog bra ändå.

Som ni kanske vet så kom jag inte i säng förän vid tolv igår (Ja det är sent för mig nu för tiden). Och det blev ju inte bättre av att jag vaknade när klockan var halv fyra i natt utan att veta varför. Jag fick ligga och vrida och vända på mig tills jag somnade igen. Det gör mig inte mindre trött idag. Jag skulle ha gått och lagt mig som vanligt igår. Man får alltid sota för att man är vaken längre än vanligt! =)

Men idag behöver vi gå ut. Jag har tänkt att vi ska åka till min farmor efter lunch. Om hon är hemma och inte upptagen. Men i alla fall så måste vi åka in till stan och lämna in lite papper till FSK och handla lite. Så ut blir det idag i alla fall.

Idag ska jag träna också. Det var en vilodag igår så då blev det ingenting. Idag är det ett träningspass som gäller igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0