Ingen sofftvätt idag heller...

2010-02-20 @ 17:08:24<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Det blev som jag antog. Att killen inte kunde komma hit idag. Så vi har fått en ny tid på måndag. Tredje gången gillt säger man ju. Får vi se om det blir så :P
Det låter som att Linda och Sonny fortfarande har planer på att komma hit i alla fall. Jag och Stefan ska knalla iväg till affären om en liten stund och köpa lite dricka och någonting gott. Mumsigt. Så får vi se vad kvällen bjuder på. Vad gör ni andra en dag som den här?

Kommentarer
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Sickade Jonas ensam till affären för lördagsmys : )

Ville inte ut själv eller med barn i detta väder.

Hoppas att ni hittade något smarrigt : D

2010-02-20 @ 20:35:13
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Marita

Vi har lagt golv! Haha.. Äntligen. Men det hann inte bli färdigt.. :S Så det får bli en golvläggardag imorrn oxå..



Hoppas dom komemr å tvättar soffan nångång.. Skittrist att det blir inställt hela tiden ju.. Du får ringa å skälla lite på dom.. ;)



Nu ska jag gå å lägga mig, är dödstrött.. Fick gå upp halv sex med Nova imorse, å det börjar kännas nu kan jag säga.. :S



Godnatt!

2010-02-20 @ 22:13:37
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0