Kakbak

2010-02-13 @ 11:46:19<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag händer det inte så mycket. Eller jo... Om man gör som jag gjorde igår, å skriver upp ALLT man gör i punktform så blir det en hel del ändå. =) Anw. jag ska baka lite alla hjärtans kakor och lite bullar. Tänkte höra om mina älskade grannar ville komma över och kika på melodifestivalen å käka lite nygräddat i eftermiddag. Men schhh *håller ett finger framför munnen* jag har inte frågat än! ;)

Annars ska jag plocka lite här hemma och försöka att bära ner julsakerna i förrådet (redan?!) De har ju kommit ner i lådorna men fan inte ut ur lägenheten än. Jätteirriterande! Men idag ska de bort! Tror jag....

Jag ska också försöka plugga lite Vård och Omsorg. Och på tal om skolarbete... igår fick jag tillbaka två MVG =) *Stolt* Fast inte i vården, jag vet inte varför det ska ta så lång tid å rätta min kompletering där men det tar tid! Nej mina MVG är i Medicinsk grundkurs. Så av de två arbetena jag lämnat in har jag fått två MVG. Jag kan knappt sluta säga det så ni får hoppa över det här stycket om ni vill. XD

Tillbaka till jorden. Får se vad som händer idag med andra ord. Kramar

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William]

Säger ju det ; Du är SUPERDUKTIG!!!

2010-02-13 @ 11:55:30
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marita

Jääj! Bra jobbat! [high five] Så ska det se ut..!! (Å jag ska INTE nämna vilken nivå jag tycker att komvux-studier ligger på, du är jätteduktig i vilket fall!!) ;)



Haha, ja, jag kommer ju å våldgästar lite på dig sen iaf.. Hade du tänkt bjuda fler grannar? :P Jag får väl hjälpa dig att kånka lite kartonger sen om du inte hunnit med det.. Det kan jag gött göra för att betala tillbaka lite.. All tvätt som jag orsakade dig förra gången t.ex..



Ses sen..! *kraaam*

2010-02-13 @ 15:10:16
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Marita

Ja, jag vet, jag förstår dig precis.. Men så läser du ju inte kurserna så som jag gjorde, så du har ju självklart svårare uppgifter än jag hade.. Rollspel å kollage är inte så lätt att få ihop på distans..

Så det är jätteduktigt av dig att slita så mycket! Men du får ju lön för mödan iaf.. MVG är ju liksom så bra som man kan bli.. :D (Trots att jag önskade att du kunde göra det för din egen skull.. Eller åtminstånne 50-50% för dig själv..) Men nu har du ju kört upp det i näsan på honom, hoppas han skäms! ;)



Ja, jag är ju lite multipel ibland.. ;) Haha.. Nej, men 8-tiden är ju N's läggdags, så det är ju en så dum tid egentligen.. :S Annars hade vi nog gärna kommit över hela bunten..! Hoppas det räcker med mig då.. ;P

2010-02-13 @ 15:21:15
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0