Massor av planer, alla gick åt skogen...

2010-02-06 @ 12:32:08<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Vi hade SÅ mycket att göra idag. Så olika alternativ. Men alla har gått i kras. Haha. Fan va sånt är roligt. Först var det meningen att jag skulle åka till The Studio med Marie. Men så berättade Stefan att han skulle jobba i borås idag och undrade om vi skulle hälsa på Anne. Det är så klart att jag vill. Jag träffar ju henne kanske en till två gånger om året liksom. :( Alldeles för lite om ni frågar mig. Men så kunde inte Anne träffa oss innan tre, och hon skulle bort vid 6. Så det känns lite drygt att åka så långt för att få sitta och vänta från 10 - tre och sedan bara träffas i tre timmar. Nej Hugo kommer inte klara av det. Så skulle vi till gbg ändå. Men då hade Marie fixat skjuts och Hugo fick inte plats. Alla andra är bortresta så jag kan inte lämna lillskrutten hemma. Nej då får det vara med gbg. Jag tar inte tåget ner själv. Det är ju jättetråkigt! =) 

Så var planerna spräckta. Erika skulle få hem en kompis och Marita (trodde jag) skulle snickra. Kul kul. Jag frågade om Christian ville komma och det ville han. Men igår kväll fick jag reda på att han inte fått tag i någon bil så han kunde inte komma. Jag trodde att stefan skulle ta våran bil så jag sa att jag inte kunde hämta heller. Men idag såg jag att stefan tagit pickuppen så jag hade ju bil. Skicka iväg ett sms men Christian hade bestämt med en annan kompis redan. Tråkigt.

Jag ringde till Erika och frågade när vi skulle gå ut och gå, hon berättade att hennes kompis inte heller hade kommit idag, men att hon skulle ut och luncha med en annan. Så hon kunde kanske inte gå ut med mig idag alls. Kul?! Nej inte så. Så jag skickade iväg ett sms till Marita. Igår kväll fick jag nämligen reda på att deras golv inte kommit än och att de inte kan göra någonting innan det kommer. Hon berättade att Nova är gnällig och att vi kan ses efter middagsnapen. Jo det går bra. Alla tiders. Men nu då? Haha. Nu sitter jag här hemma å har tråkigt som stryk. Jaja. Det är helt klart värt att ha tråkigt en förmiddag om man kommer skratta ihjäl sig på eftermiddagen ;)

Se där vad långt det blev. Alla mina planer som sprack under veckan. Men ikväll är det melodifestivalen. Tänkte om man skulle slänga ihop lite flygande Jacob och se på den med älsk? Tror ni att han går med på det? Det tror inte jag nämligen.

BTW, så har antagligen Nova fått vattenkoppor. Vi hoppas väl på det antar jag, så Hugo får det med ;) Haha. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: marita

Ojoj, vilken komplicerad historia.. Å trist att det inte blev nåt med nåt.. (Förutom oss då.. ;P)

Men vi är glada ändå, för då får ju VI träffa er.. Haha.. ;)



Ja, vi får väl hoppas på vattkoppor då, så vi slipper tänka på det resten av livet sen.. ;)



Hörs om en stund! *kram*

2010-02-06 @ 13:25:24
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: mormor

så synd om dej, har du glömt mormor?????

2010-02-06 @ 23:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0