Melodifestivalen - Delfinal 2

2010-02-13 @ 19:23:37<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag hade jag en hel del på schemat även om det bara var småsaker och jag har gjort en del av dem i alla fall. Jag har bakat. Både bullar och kärlekscookies. Jag skulle baka snickers med men så glömde jag köpa rice krispies så jag får baka det imgn. Jag har vart ock handlat igen idag men jag orkar inte ställa mig å baka nu. Det är ju inte bråttom för jag ska ju inte ha det till någonting speciellt. =)

Jag har hunnit diska och röjja runt lite här hemma och gosat en hel del med min älskade son. Fan va underbart det är när de kommer till en och kryper upp i famnen; inte för att leka eller nå någonting utan bara för att de vill sitta hos en. Mysa och gosa. Älskar det! Och Hugo har haft en sån dag idag och då får man ta vara på det :D

Jag har börjat kolla upp vad nästa vård-uppgift innehåller och jag måste ju säga att den verkar ganska tråkig. Lika tråkig som med-uppgiften som jag ska arbeta med på måndag. Ingenting är roligt just nu. Jag har haft roliga uppgifter hittils faktiskt men så kommer det tre tråkiga på samma gång. Det var ju roligt. Bara att bita ihop och få dem gjorda. :D

Jag sitter och väntar på grannen min. Hon kommer snart över och så ska vi kika på melodifestivalen. Jag har köpt lite chips och dipp så har vi ju även cookies och bullar som jag bakat. Gott gott. Vad ska ni mysa med idag?

Kommentarer
Postat av: Sjoerd

English, plox :p

2010-02-15 @ 03:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0