Mykidoos Vårkollektion

2010-02-06 @ 13:18:43<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag måste bara visa upp den nya kollektionen. Jag är helt förälskad. Precis som förra gången jag fick hem kollektionen är jag överaskad över hur snygga och mjuka kläderna verkligen är! Bara för att kläderna kanske ser lite suddiga/oskarpa ut på bilderna så tveka inte över att boka ett party. Du som värdinna får 150-300 kronor att handla för bara för att du har bjudit hem gäster! Sedan får du en värdinnegåva naturligtvis. Om detta inte skulle vara nog så får alla som handlar för en viss summa, antingen ett matset eller en keps, helt kostnadsfritt. Det är verkligen otrolika erbjudanden PLUS att alla som handlar på ett homeparty får tio% på allt de köper. Är det itne bra så säg? Hör av er allesammans och boka in ett party ;)



Bilderna är klickbara och detta är naturligtvis inte alla kläder. Några av kläderna från förra kollektionen finns fortfarande kvar. Och några har jag tyvärr inte fått hem än eftersom leveransen har blivit försenad. Men kolla in på Mykidoo.se om ni vill se mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0