Pricken försvann...

2010-02-17 @ 22:16:33<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Pricken har blivit mindre idag och det finns fortfarande ingen mer. Var nog ingenting då ändå. Men men. Än är loppet inte kört. Haha.
Marie har fått en ny bloggdesign och jag blev så kär i den! Så fin! *Var stolt!* Jag blev riktigt sugen på å byta jag med. Jag har ju inte vart riktigt nöjd med den jag har nu i alla fall. Har ju den mest för att jag kände att jag var tvungen att byta bort juldesngen. Men nu får jag samla ihop bilder och göra en ny. Kanske ska vänta till nästa vecka då vi vart på fotoshooten. Är det föresten någon som vill följa med till The Studio och ta modellbilder på måndag? INGEN vill följa med mig! Så hojta till om du är sugen! Puss

Kommentarer
Postat av: Marita

Jag vill visst..! Men kan inte.. :(



Synd att pricken försvann å inte förökade sig då.. :S



Nu ska vi till dagis.. Ha en bra dag!

*kramkram*

2010-02-18 @ 08:05:41
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0