Supernanny

2010-02-03 @ 10:42:43<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Av någon anledning gick jag igenom böckerna som står inne i Hugos rum i morse. Jag hittade min Supernanny-bok. Jag köpte den på rea när Hugo fortfarande låg i min mage. Den var först och främst ägnad åt att lånas ut till Stefans moster som är så uppe i varv hela tiden. Tänkte att hon kanske kunde snappa upp någonting som hjälper henne att förenkla dagen lite. Men den har stått och samlat damm här i lägenheten. Jag började läsa den i morse och jag måste säga, den är jättebra! Nu har jag läst allt som står om barn upp till tre år, så jag känner att jag behöver nog inte läsa så mycket mer än XD Och det mesta som stog där i visste jag redan. Jag var ett supernannyfreak under grav. Så jag har nog sett alla avsnitt. Därför visste jag redan. I alla fall. Boken är jättebra och jag rekomenderar både den och supernanny-avsnitten.

Kommentarer
Postat av: Marita

Haha, vad bra.. då kan vi ha sällskap då kanske.. :) Inget kul att vara sjuk själv ju.. Å Nova som blir så himla rastlös av att bara gå hemma.. hade vart kul med lite leksällskap tror jag..

Vi får avvakta tills imorrn å se hur detta utvecklar sig.. lite feber nu på kvällen, så kanske är det vattkoppor ändå.. (?)



Jasså, vilken tur att han inte hade Novas superpulka då, då hade han inte ens vågat åka på plan mark heller igen.. :P



Hoppas allt är bra..?

*kraam*

2010-02-04 @ 21:55:39
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0