Tråkig jävla dag!

2010-02-01 @ 11:15:06<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Haha. Så roligt har jag det idag. Jag har sprungit runt här hemma halvsovandes och städat. Fått tvättat upp två maskiner iaf. Men det känns så meningslöst för allt här hemma svämmar över. Jag har ingen kontroll på någonting längre och det irriterar mig. Men så klart, istället för att försöka ta tag i det är jag en sån person som blundar och trevar mig fram bland all bråte. Inte så bra iof men nu har jag i alla fall börjat. Disken är klar och hugos rum. Sängen är renbäddad och strac bär det av till marie och plugga.

Kommentarer
Postat av: Marita

Oh, vad jag kände igen mig i det här inlägget.. Är du SÄKER på att du inte skriver om mig? ;)

Fast just nu är det ju värre än vanligt här tillochmed.. :S Men men.. Det ska väl bli bättre ganska snart.. Hoppas jag..

Å när jag fått ordning här, så kan jag komma över till dig å hjälpa till.. (Om du klarar att vänta så länge?!) :)



Ha det så bra, resten av dagen, å plugga på nu! [vifta med flaggor å hejja på] You can do it! ;)



Nu ska jag fortsätta måla dörrfoder.. [arrgghh..]

*massa kramar*

2010-02-01 @ 11:33:49
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: nalle333

Angående det där med amning håller jag med dig ;) Och det där med bröstnapp; den använder man som du skrev om man har en sårig bröstvårta men inte annars.

Foglossning säger du? Ja, det där med att inte dammsuga..hur fasen löser man det? Jag dammsuger iaf minst en gång/dag. haha Kram!

2010-02-01 @ 16:27:44
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0