Tv

2010-02-26 @ 22:58:31<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
"Vad skulle du säga om jag sa till dig att jag tänker på dig när du onanerar? Att jag kommer vid tanken på att du kommer?"
Vad är det för någonting jag sitter och tittar på egentligen? Jaja... Inget annat värkar det ju komma på tv så :P Det får helt enkelt bli programmet som jag inte ens vet vad det heter. Är det en film eller är det en serie? Ingen aning.  Jag vet att jag har vart helt slut hela dagen idag. Suttit och tittat på vampire diaries hel dagen typ. Gossat en massa med Hugo som fortfarande är sjuk. Nu ska jag nog gå å sussa så sött så jag kanske är lite piggare i morgon. Då blir det träna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0