Vattenkoppor?

2010-02-07 @ 09:25:42<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Jag hoppas det. Haha. Än har vi inga små röda prickar men jag kan ju bara hoppas på att det kommer. =) Man är väl tokig om man hoppas på att ens barn blir sjukt men det känns också bättre att han har det nu än att han "missar" det liksom.

Vi var hemma hos Marita och Nova igår som ni kanske förstod. =) Hugo och Nova var jättesöta och pussades massor. Första pussen fick vi fråga om "får Nova en puss?" Och sen gick det av bara farten. Hugo skulle pussa på Nova hela tiden och Nova pussade villigt tillbaka. Men båda två står och väntar på smacket. Så vissa gånger stod de ganska länge och bara var där liksom. Haha sötnosar!

Vad händer idag då? Jag skulle ha gått på homeparty hos Marie idag men det blev ingenting av det. Stefan vill att jag åker med till Borås så vi kan åka till citygross. Men jag känner inte alls för att sitta hemma hos okända människor bara för att vi ska kunna åka till citygross efteråt. Nej. Det får vi allt se hur det blir med den saken.

Nu ska jag gå och äta lite frukost så får vi se vart dagen bär.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Va roligt!!!! Jag har frågat alla...men inte fått svar än!! Så vi får väl se vilka som komemr!!kramar

2010-02-07 @ 10:43:00
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hmm ja Emilia skulle hämta Alvin på dagis vid 4 & komma bort direkt efter, Marie vet jag faktiskt inte om hon hade nåt bokat innan fika, Emma, Jessica & Sandra kunde inte....hmm men vi kan väl säga runt 15-15.30 nåt sånt!!!

2010-02-08 @ 20:22:46
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William]

Vi tar mitt - Zetterblad

2010-02-09 @ 12:11:55
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0