Gayle Moher

2010-01-03 @ 05:09:34<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag satt här och kollade på en dokumentär om Gayle Moher. Jag förstår verkligen inte varför man som kvinna vill se ut så. Visst är det en tävling som vilken annan, men jag hade verkligen inte velat ha hennes kropp. Jag hade helt ärligt tagit min eftergravida sladdermage och kroppen jag har idag, över hennes varje dag! Men dokumentären fick mig att få lite jädrar anamma att jag vill börja träna i alla fall. Få bort min sladdermage och kanske komma i mina kläder i alla fall. Men inte idag... Jag tar kanske ett steg närmare på måndag ;) Haha. Jag sa kanske...


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William]

Får hoppas att man bara fixar att plugga en hel yrkesutb på distans.

2010-01-03 @ 16:04:34
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0