Lördagsmys!

2010-01-23 @ 12:32:49<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag är det tredje natten som älsklingen min vägrar sova. Han slocknade i bilen på väg hem igår, och sov fastän jag bytte blöja och allt. Sedan var ju inte jag så smart att jag gick och la mig med en gång heller utan somnade vid 12, halv 1. Sedan vaknade ju lillfisen vid 1 och skrek och höll på tills klockan blev 6. Roligt. Men då somnade jag om igen och lyckligtvis hade jag ingenting att gå upp till idag så jag fick sova ända till 12. Det var myisgt. Så nu ligger jag här i sängen, har inte gått upp än, Hugo står brevid mig och dricker vatten och ser på barnkanalen.

Idag ska vi på kalas och sedan blir det myskväll med Marita. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0