Shit!

2010-01-29 @ 23:20:58<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Va slö jag är! Jag ska någon dag sätta mig och göra en ny design till bloggen för julen är ju över nu. =) Men så vill jag ju ha en bra bild på lilla älsklingen å sätta där. En ny bild liksom och inte en som vi tog för tre månader sedan. Men har inte fått något än och det är därför ni får vänta med det :D 
Idag har det vart fullt upp! Jag tvingade Stefan att ta Hugo inatt och fram till tio då jag behövde gå upp. Det gjorde han. (tusen tack) Men jag var ju tvungen å väcka honom varje gång Hugo vaknade och sedan vaknade jag ju till flera gånger av att Stefan skällde på Hugo... Gah! Haha. Men vid tio gick jag upp och tog med Hugo till dagis. På vägen dit ringde min farmor och bad mig köra henne till affären för hon måste handla. Och klart att man ställer upp. Hon ber mig ju aldrig om någonting annars.
Efter shoppingen med farmor så var det bara att åka hem, göra sig iordning och åka till vbg för att gå på psykologin. Det var ingen häpnandsväckande lektion denna gången heller. Vi fortsatte planeringen om vad vi skulle göra under terminens gång och läraren sa att vi skulle tänka på det till nästa vecka så jag antar att det kommer fortsätta då.
Efter skolan blev det hem, äta och iväg till babysim. Full rulle och sen dumpa av Hugo i säng. Han stensomnar alltid efter simmet och jag var astrött! Men jag har tryckt i mig en dricka och en skål godis så än så länge är jag alldeles för sockerhög för att bli trött. Men det kommer väl som en smäll sedan. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Marita

Nova äter ju grädden å mandelmassan först, å bullen sen, om hon fortfarande är hungrig. Typ.. ;)

Å jag som tycker att bullen är det godaste på semlan.. Haha..



Åh, jag blev direkt fan på den där "Edward Cullen is fictional and he will never love you"-sidan på FB.. Klockrent! Haha.. Det måste ju vara en svartsjuk pojkvän som startat den.. ;)



Nu ska jag göra frukost, sen dags för lite mera slipa-spackla-slipa.. Suck. It never ends!

Ha en bra lördag! *kramkram*

2010-01-30 @ 09:01:29
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0