Skola

2010-01-29 @ 13:22:06<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag ska alldeles strax åka till vänersborg å gå på psykologin, men jag känner inte riktigt för det. Jag har en så skumm lärare :S Haha. Förra lektionen, den första så delade han upp oss i grupper och sa till oss att vi skulle bestämma vad vi ska göra denna terminen. Helt Weird. Men men. Jag får ju gå ändå kasnke man ändrar sin uppfattning. Rolig var han ju i alla fall. Någonting positivt =)

Jag pluggade en hel del igår. Och idag fick jag tillbaka tre av mina uppgifter i vård och omsorgsarbete. (De enda tre jag lämnat in där) Och betyden var MVG VG MVG. Yayy :D Jag skulle skriva till lite egna reflektioner tyckte lälraren i mitt VG arbete så skulle jag på MVG där med. Jag låg så nära gränsen så hon tyckte att jag skullle kompletera lite. Ja jag vet att det är fult och skryta men när man har fått bara raka G på alla andra uppfiger i de andra ämnena så blev jag väldigt glad över vården idag. Haha =)

Nej off i go. Senare blir det babysim :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0