Allvarligt?!

2010-07-12 @ 17:16:21<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Under hela juni månad har det verkligen vart torka på kommentarer! Jag har under de här tolv dagarna verkligen ansträngt mig och skrivit så ofta som möjligt och jag vet att jag är väl inte världens roligaste att läsa om, jag har ett ganska tråkigt liv så jag vet inte vad jag ska skriva om. MEN trots det så vet jag att folk tittar in. Jag har alltså haft mellan tjugo och trettio unika visningar om dagen. Borde inte NÅGON ha någon minut över för att skriva några ord? Jag har fått fem kommentarer den här månaden och EN är en kommentar till mig. De andra är bara svar på frågor jag ställt eller någonting jag skrivit i någon annans blogg. Det är ganska tråkigt att skriva och inte få någon respons faktiskt. Och jag vet att man ska skriva här för sig egen skull men det är inte så lätt för när vissa personer varje gång vi pratar, tar upp att "du är så dålig på att skriva på din blogg". Men gör det lite roligare då? Skriv en kommentar. Det behöver ju liksom inte stå någonting privat. Man kan skriva något så enkelt som "Va duktig Hugo är som kissar på pottan", eller "Det var väl skönt att bada när det var så varmt som idag". Enkelt och det går fort. Hade vart trevligt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är söt :)

2010-07-12 @ 18:14:07
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Jag får nog ta åt mig lite, för jag är VÄÄÄÄLDIGT dålig på att kommentera =P

2010-07-12 @ 20:05:25
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: M

Ja, hon börjar faktiskt bli ganska stor nu, jag får nog inse det.. ;) Det är ju inte färdig-pott-tränat ännu, men det går framåt.. :) Men utomhus, när hon är naken, är det svårt med pott-träning.. :S Men vi kämpar på..



Jag är lite periodare när det gäller kommentarer tror jag.. Känns liksom inte helt äkta ibland, å då struntar jag hellre i att skriva.. Vi pratas ju ganska ofta ändå.. ;) Känns som jag spammar din blogg med kommentarer, när ingen annan skriver nåt liksom..



Ja, det har vart mycket spring det sista.. Nu är jag ledig onsdag-torsdag den här veckan, har ni tid att träffas nånting då?



Kraaam

2010-07-12 @ 20:12:03
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha du är sååå söt Amelie =)

Jag är en av dom som läser och inte kommenterar! Men jag gillar det du skriver ändå =)



Själv märker jag också att kommentarera minskat när man är "mindre aktiv" men vad gör det, jag vet ju att folk läser, hehe!



Fasiken Amelie, nu var det såååå längesen vi sågs och nu tycker jag vi får ses SNART!! Har du någon ledig tid eller?



Tråkigt med moppen föresten, det finns fan idioter överallt...LÅT ANDRAS GREJER VARA!!!

Puss & Kram

2010-07-12 @ 21:45:45
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0