Fallen -10

2010-07-20 @ 13:28:33<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3

Hugo äter vällingpulver direkt ur påsen.
*Suck*


Pojkarna flyttade in.




Jag gick hem till Camilla och gjorde mig i ordning.


Camilla posar med skitfula brillor XD


"I'm blue, da be di dabe daj..."


Ute på lördagen




Nova och Hugo helt sockriga och vita av maräng och donut =)


Tommy och Stefan verkade ha megakul. =)
(Det hade de men jag lyckades inte fånga det på den här bilden)


Marita lika fin som alltid ♥








Sockerchocken träde i kraft och barnen sprang av sig runt en sån där grej som jag inte vet vad de heter. =)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha! :D Vilka asbra kort på mig då! :D Jag gillar när jag är blå, det klär mig. Permanenta huden kanske? ;-) Puss!

2010-07-20 @ 13:57:46
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Det är min kompis systerdotter :) Hon är 2 år äldre än William, men han gillar henne massor :)

2010-07-20 @ 16:50:30
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: M

Sedärja, jag lyckades fastna på ett kort oxå.. Men det var ett ganska bra kort faktiskt, man ser ju bara en av hakorna.. ;) Skicklig fotograf får jag säga..



Haha, var det så illa det kortet? Valde att publicera det, eftersom det var det enda som inte blev suddigt.. Får ta finare kort nån annan dag å lägga ut då, så han blir lite gladare.. ;)



Jasså, det lutar åt lärare? Ja, jag stöttar dig vad du än väljer vettu.. :) Ta din tid bara, å känn efter vad det är du vill göra sen. Så kommer det lösa sig..



När ska vi boka julbordet då? Haha.. ;P

Kraaam!

2010-07-20 @ 22:42:19
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0