Grease

2010-07-10 @ 00:02:20<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja, den underbara filmen går på tv ikväll. Jag är en riktig tjej och älskar den filmen! Grease i mitt hjärta! Äkta kärlek och underbara kläder. Jag bara njuter. :P

Idag har vi vart och badat med Stefans mamma, Jag och Hugo alltså. =) Vi var i prässebo och passade på när vi ändå var i Upphärad, att kika förbi huset där jag bodde i. Det ser precis ut som tidigare. Samma färg och allt. Staketet som min pappa byggde när vi flyttade dit står kvar, knappt, men ändå. Det vinglar och håller på att falla; Men det står där. Altanen och garaget som han kämpade med är fortfarande det samma. 

Jag har faktiskt (Hör och höpna!) Tagit lite bilder idag som jag lägger upp efter filmen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0