Hej, Du!

2010-07-16 @ 21:47:13<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Du kan inte dö än.
Världen verkar behöva dig ett tag till.

Det skulle vara Figge som kom hem till oss nu i helgen. Och det har han ju gjort. Men Peter hängde på också. Det är helt ok. Jag kan verkligen bli knäpp på dem när de bor här för länge. Men det är ju mina pojkar och jag tycker att det är jätteroligt när de kommer och hälsar på, även om de mestadels inte spenderar tid tillsammans med mig. :P

Idag har vart en ganska lugn dag. Jag har tvättat fyra maskiner tvätt och ska diska lite efter detta. Sedan ska jag ta med mig min bok (Som egentligen är Maritas, men jag har fått låna den :P) och lägga mig i sängen och bara vara. Jag tänker att jag ska somna ganska tidigt idag för att komma ikapp med sömnen. I morgon kommer jag ta hela dagen på mig att långsamt långsamt förbereda mig inför kvällen. Det kommer att bli jätteroligt! Jag känner det på mig. Undra bara vad man ska ha på sig :S Jag har några funderingar men vi får se vart det slutar. *Suck* Att detta ska vara en tjejs största problem. :P "Vad ska jag ha på mig?!"

Jag försöker få tag på min kompis också, men han verkar inte vara så angelägen i att prata med mig. Skit it då! Nej... Jag kommer lyckas så snart som min telefon är laddad. (Jag kan inte använda telefonen när den laddar eftersom jag har tappat bort laddaren och måste ladda den i ett fildelningsläge kopplat till datorn. Det suger lite.)

Nej nu ska jag sticka ner mina händer i diskhon och göra lite nytta innan jag lägger mig och gör ingen nytta ;)

P.S. Idag tog jag kort! Fick in flera bra bilder tyckte jag men så när jag skulle lägga ut de på bloggen så upptäckte jag att jag inget kort hade i kameran. Fan va irriterande! Kameran borde säga ifrån när det blir så! Skrika högljutt så man vet att någonting är fel...

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jäkla kamera!!



Jo 9-5 är en riktigt bra bil och vi hade en innan fast sedan och efter det var jag fast. men ändå bidde det en opel mellan, haha!!



Jo denna veckan jobbar jag ganska jobbiga tider och när jag väl är ledig ska vi tillbringa tiden med min pappa som är här. men nästa vecka är jag mera ledig =) Har ni tid då?

2010-07-16 @ 22:32:13
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Jo det är klart =) William har ju alltid vuxit jätte snabbt så vi får väl se om denna bebisen gör de också :) Annars får jag bara köpa en annan overall =)

2010-07-16 @ 22:47:54
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0