Lärare

2010-07-27 @ 10:42:58<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Nu har jag accepterat. Jag vet inte om jag skrivit det tidigare men jag tänkte att jag skulle meddela världen att jag har accepterat utbildningen till lärare. Jag ska bara ringa till CSN och hoppas att det inte blir krångligt där. Så ska jag ringa till Lärcentrum och skriva av mig ifrån deras kurser.
Stefans pappa var ju här i helgen och firade Stefan. Och när jag berättade att jag hade bestämt mig så sa han att när han hade hört att jag kom in, så hade han sagt till sin fru att han tror att jag passar som förskolelärare. Det känns positivt. Figge sa också att han tror att jag kommer att bli en bra lärare och det är ju sånna saker som är superroligt att höra!
Men nu ska jag göra mig iordning inför dagen och sedan åka till jobbet. Jobbar eftermiddag idag och ja... Inte så kul men dagen kommer säkert att gå ganska fort som vanligt. =)


Kommentarer
Postat av: Angelica och Anthon

hej hej! vad roligt, jag skall faktiskt också gå den utbildningen.. =)

2010-07-27 @ 16:53:58
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Tror det kommer passa dig utmräkt =)

2010-07-27 @ 19:01:33
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Kjelle

Amelie, jag tror inte,jag vet!!!! Kram på er alla (".)

2010-07-27 @ 21:59:50
Postat av: Lotta

Åhh vad roligt!

Du får höra av dig om det är några böcker du behöver eller så, jag har ju redan de flesta här hemma ;]

2010-08-02 @ 08:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0