Lekartagen

2010-07-26 @ 20:05:41<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag slutade fyra idag och hoppade av bussen vid Ollonborren där Hugo (tyvärr) går tillfälligt nu när Myggan är stängt. (Och så lätt fick jag in någonting helt annat än det jag skulle prata om...) Vi gick hem och jag funderade på om Marita och Nova var lite lekasugna. Det var dom. De mötte oss på gården och Nova höll i täten i springandet mellan de olika gårdarna och därmed också de olika lekplatserna. Vi kom inte innanför dörren förän klockan var säkert halv åtta. Men barnen har lekt snällt hela tiden och vi har haft trevligt. Tackar tackar.

Nu sitter Hugo och dricker välling och ser på Teletubbies. Jag väntar på att Stefan ska komma hem så jag kan gå ut med Mongo på en liten promenad. Och Stefan ska laga mat när han kommer hem. DET ser jag fram emot. Jag är vrålhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0