Lördagsgodis

2010-07-24 @ 23:31:12<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag har jag inte gjort allt för mycket. Jag hade massor att göra men jag har i ärlighetens namn inte orkat. Jag är så trött nu för tiden så ni anar inte! Men lite har jag allt fixat.

Vi åkte till stugan igår när jag slutade jobba. Så sov vi där inatt och idag åkte vi ut till torp. Det var meningen att vi skulle köpa nya skor till oss men vi hittade inga. Fick köpt några andra småsaker så det var roligt ändå. :D Bland annat fick jag en tunika som jag tänkte ha på mig i morgon om den sitter bra. =)

Sedan åkte jag och Hugo hem medan Figge och Einar åkte ut till stugan. Pojkarna skulle fiska och lata sig lite. Varför inte. Jag passade på att plocka lite här hemma och tvätta lite. Det är fortfarande massa tvätt kvar och jag fattar verkligen inte hur vi har hamnat så här mycket efter med tvätten?! Men så är det i alla fall. Det är lite kvar att städa men jag tänkte ta det i morgon.

I Morgon blir det kalas för min älskling som fyllde 23 i måndags. Gamla gubben nu ju! Eller vad säger ni andra ;) Haha. Det är mest därför (plus att vi verkligen var i behov av det förstås) som jag tvingade mig själv till att orka städa lite. Men om jag ska vara helt ärlig så har jag mest gosat med Hugo. :P

Lördagsgodis blev det inget av idag. Däremot så sitter jag och smuttar i mig broccoli och blomkålssoppa. Det är nästan lika gott ;)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

nej å kommer inte göra det heller :p

jag har redan sålt av alla mina saker plus att de bara va en jäkla massa strul med dom

2010-07-25 @ 07:26:57
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: M

SOPPA??? Å broccoli å blomkålssoppa dessutom?? Vafan Amelie.. Du fick iaf en smakbit av min daim, så jag har inte helt gett upp hoppet om dig.. ;P



Hoppas att tunikan passar bra å att ni har en trevlig dag med kalas å allt.. :)



Kraaam! :)

2010-07-25 @ 11:37:58
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0