Måndag morgon

2010-07-26 @ 06:11:13<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Ja idag är det måndag igen och jag ska alldeles strax gå in och borsta tänderna innan jag ger mig iväg till bussen. Segt. Jag vill hellre gå och lägga mig igen faktiskt. Men ändå så är det bättre att jobba dag än eftermiddag tycker jag. Det känns som om man får ut mer av dagen då. Här hemma blir det lugnt efter jobbet. Hugo och jag ska nog bara mysa hela dagen! Det låter som en bra ide i mina öron i alla fall. Får se om mamma kommer ner, det var ju lite prat på att hon skulle komma och gratta Stefan idag istället eftersom de åkte ut med båten igår. Men jag personligen tycker väl att det är lite tråkigt eftersom Stefan själv inte är hemma idag. Han jobbar ju mellan 2 och 8 och jag kan ju lova att det är någon gång däremellan som hon hade tänkt att komma eftersom jag slutar 4. Men det löser väl sig.

Ha en bra dag allesammans!

Och Figge, jag har inte bestämt att bilen ska vara röd för att den på bilden var det. DET är ett senare problem. Men jag använde den bilden för att få en form liksom. ;)

Kommentarer
Postat av: Figge

Bra bra asså röd vad ju snyggt men laser blå tror jag e snyggare ;)

2010-07-26 @ 13:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0