Sikken tur man har då

2010-07-13 @ 18:06:02<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Eller inte. Stefan ringde till försäkringsbolaget idag och det visade sig att vi inte alls hade försäkrat moppen till mer än trafikförsäkring. *Suck* Så vi får inte ut någonting där. Jag ringde till min mamma och hon sa att jag skulle försöka ringa till folksam där jag har min hemförsäkring och hoppas på att den går in där, men hon var inte säker. Men kolla kan man ju alltid. Hon tyckte också att jag skulle ringa till försäljaren och berätta hur de ligger till och att jag inte vill betala moppen om jag inte har den. Men jag vet inte jag. De är ju fortfarande en moppe fattigare och de vill ju ha sina pengar liksom. Jag sätter mitt lilla hopp till folksam i alla fall. Fastän det inte är en stor låga...

För er som kanske inte vet det så har vi precis köpt moppe, och den är redan snodd innan vi ens hunnit med första avbetalningen, innan vi ens hunnit få hem räkningen på första avbetalningen. Sånt här gör mig bara irriterad!

Nej nu är jag hungrig och ska ta mig någonting att äta.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men fyfan ! Varför ska folk på och sno moppar.

Kan ju hoppas ni hittar den innan dom förstör den. :/

Jävla iioter till folk...



Varför är apor poppis ? ;O

2010-07-13 @ 18:34:56
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Jag ska läsa, MSK, Omvårdnad och Sjukvård. Du då?

2010-07-13 @ 19:38:13
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: M

Ja, det är ju lite surt.. det är inte så många som kommenterar hos mig heller, men så skriver jag inte så mycket för andra, utan mer för mig själv, och de närmsta liksom.. Men det är roligt när det dyker upp nån kommentar imellanåt. :)



Uh, sånt är ju skitjobbigt när man vill pott-träna.. Nova har oxå fått kissa ute, men det är för att vi inte haft potta med oss. Skärpning blir det nu, så hon kanske lär sig nångång.. Inte dra ut på det förlänge..



Ja, den är fin, men det kändes inte helt bra med bikini faktiskt.. så det lär nog bli att använda underdelen bara, eller baddräkt.. (Det är farmor som ligger bakom, som vanligt.. Hade inte köpt en bikini själv..)

2010-07-13 @ 19:54:45
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0