Uppdate

2010-07-23 @ 17:08:32<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Nu har jag jobbat hela veckan och knappt hunnit med någonting annat  :S Vi va hemma hos Camilla och Jonas med barn häromdagen och det var som vanligt jättekul! Fast roligast var nog att Hugo kissade i deras soffa XD Haha. Jonas min är verkligen bäst! :D

Idag hade vi planerat att vi skulle åka till siba och köpa nya skor men det blev inte så. Vi åker till Torp istället och sedan vidare till stugan över natten. Så blir det. I morgon ska jag städa och grejja lite eftersom det blir kalas här hemma på söndag. Det ska bli roligt. Ska även baka lite här hemma om jag hinner / orkar. 

Nästa vecka jobbar Stefan eftermiddag och jag blir helt själv hela kvällarna i stort sett. De veckorna är verkligen värst! Men det får ju gå det med.

"Cupids arrows just for you, I even painted my toenails for you. I did it just the other day."
I'm in love. =) Helt underbar låt verkligen. Haha.

Kommentarer
Postat av: Linda

AMELIE ! Nu får du uppdatera oftare så jag inte får den låten på hjärnan hela tiden..å så uppdaterar du å så skriver du med en vers med de :D

2010-07-23 @ 19:06:26
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

har du börjat me mykidoo igen nu när dom startat upp de igen?

2010-07-24 @ 21:31:21
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0